قوانین و مقررات

بسمه تعالی

قوانین و مقررات حاکم بر رندر فارم چابک به منظور ارتباط درست با کارفرمایان عزیز مجموعه، ابتدا بایستی موارد زیر مورد مطالعه قرار گیرد. با توجه به اینکه تمامی موارد زیر در قرارداد رندر ذکر خواهد شد، ادامه فرآیند به مفهوم پذیرش تمامی موارد زیر می باشد.

  1. با توجه به کانفیگ سرورها، در این مجموعه فقط رندر CPU انجام می گردد.
  2. در حال حاظر نرم افزارهای maya و 3dsmax از ورژن 2018 الی 2021 بر روی سرور ها نصب و با پلاگین های Vray و Arnold آماده ارائه خدمات می باشند.
  3. در صورت عدم استفاده از نرم افزارهای فوق، کارفرما نرم افزار و پلاگین های مورد نیاز را به همراه کرک و شیوه نصب آنها در هارد پروژه ارسال کنند.
  4. زمان و هزینه به دست آمده در بخش حسابگر بر مبنای اطلاعات تقریبی محاسبه شده و دقیق نمی باشد.
  5. جهت شروع فرآیند رندر، بایستی به حداقل مبلغ قرارداد، حساب کاربری خود را شارژ فرمایید.
  6. شیوه پرداخت برای پروژه های بلند مدت در هنگام عقد قرارداد مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
  7. حداقل مبلغ قرارداد 10/000/000 ریال می باشد.
  8. در هنگام عقد قرارداد رسمی، میزان 9درصد مالیات ارزش افزوده به مبالغ محاسبه شده اضافه خواهد شد.
  9. به منظور افزایش امنیت برای پروژه هایی که بصورت موازی در حال رندر هستند، هیچ گونه دسترسی به سرور ها به کافرما ارائه نمیگردد و تمامی ارتباط بین کارفرما و رندر فارم از طریق پنل کاربری انجام می پذیرد.
  10. با توجه به تعدد متدهای ساخت، فرآیند سابمیت کردن فایل ها توسط کارفرما انجام می پذیرد. جهت آشنایی بیشتر با این امر در بخش دانلودها، ویدئوهای آموزشی قرار گرفته است.
  11. دریافت اطلاعات پروژه بصورت اینترنتی و فیزیکی (ارسال هارد درایو بصورت 24/7) ممکن می باشد.
  12. جهت جلوگیری از ایجاد خطا در فرآیند رندر، در اولین رندر تعداد 10 فریم به خواسته کارفرما رندر و بصورت اینترنتی خدمت ایشان ارسال خواهد شد. در صورت تایید ایشان رندر آغاز شده و پس از این مرحله، ایجاد هر گونه خطا به عهده کافرما است. رندر فارم در قبال مواردی مانند گم شدن تکستچر، کش، پروکسی و … با هر منشائی (عدم ارسال فایل مذکور یا آدرس دهی اشتباه) هیچ گونه مسئولیتی نمی پذیرد.
  13. در صورتی که در مرحله تست اولیه مشکلی وجود داشته باشد، کادر فنی رندر فارم تلاش می کند تا در حل مشکل حداکثر همکاری را با کافرما داشته باشد.
  14. در صورت ایجاد مشکلات تولیدی که منجر به ایجاد خطا در فرآیند رندر شود، زمان هدر رفته در هر خطا به عهده کارفرما می باشد.
  15. با توجه به حساس و هزینه بر بودن فرآیند رندر، کارفرما موظف است در هنگام عقد قرارداد، شماره تلفن نماینده فنی خود را اعلام کند تا در صورت ایجاد مشکل با این شماره تماس گرفته شود. مطلوب است که شماره فوق 24 ساعته پاسخگو باشد.
  16. میزان رندر انجام شده متناسب به شارژ پنل کاربری خواهد بود. فلذا به منظور عدم توقف فرآیند و اختصاص یافتن صف به یک پروژه دیگر لطفا پیش از اتمام شارژ پنل کاربری نسبت به شارژ مجدد اقدام فرمایید.
  17. تحویل نتایج رندر بصورت اینترنتی و فیزیکی (ارسال هارد درایو بصورت 24/7) ممکن می باشد. در صورت استفاده از خدمات اینترنتی، تامین دیتا سنتر امن به عهده کارفرما می باشد.
  18. پس از تحویل نتایج رندر، با هماهنگی کافرما تمامی اطلاعات پروژه از استورج های مجموعه پاک خواهد شد.